07-12-2022

Kerstperiode Jan Prins

Gister heeft onze ouderraad het Atrium en de school weer helemaal in kerstsferen gebracht. Het ziet er weer fantastisch uit!

Het Kerstprogramma is gedeeld via Social Schools. Zoal eerder aangegeven is het Kerstdiner niet op donderdag 22 december, maar op woensdag 21 december dit jaar.

Hieronder nog even kort de belangrijkste data:

Zingen bij de boom - in de week van 18 december, exacte datum en tijd volgt

Kerstdiner klassen - woensdag 21 december, inloop vanaf 16:30. Start diner van 17:00 tot 18:30

Kerstborrel en Bingo voor de ouders /verzorgers van de Jan Prins - woensdag 21 december tijdens het kerstdiner in de klassen. De Bingo is in het Atrium van de school.

Verruimde inlooptijd klassen donderdag 22 december van 08:30 tot 09:30

Vrijdag 23 december alle leerlingen vrij om 12:45!