27-05-2024

MR Verkiezingen Jan Prins: onze kandidaten

MR Verkiezingen Jan Prins:  onze kandidaten

Op woensdag 29 en donderdag 30 mei  2024 vinden de Jan Prins medezeggenschapsverkiezingen plaats in het Atrium van school. U kunt uw stem komen uitbrengen tussen 08:30 en 09:30. Deze verkiezingen hebben vier ouders zich kandidaat gesteld voor de functie van MR-lid. Wij nodigen u allemaal van harte uit om in het Atrium uw stem uit te komen brengen doormiddel van een stembiljet wat daar aanwezig zal zijn.

Graag stellen wij de kandidaten aan u voor:

Kaoutar

Ik hecht veel waarde aan het actief meedenken over belangrijke zaken die de school aangaan. Het is mijn overtuiging dat een goede samenwerking tussen ouders en de schooldirectie essentieel is om een geweldige schooltijd voor onze kinderen te realiseren. Door deel te nemen aan de MR wil ik bijdragen aan de ontwikkeling en het beleid van de school, zodat we samen een positieve en stimulerende leeromgeving voor de kinderen kunnen creëren. Er zijn verschillende redenen waarom ik denk dat ik een geschikte kandidaat ben voor deze functie: betrokkenheid en toewijding, communicatie vaardigheden, organisatorische capaciteiten, kritisch, maar constructief, met relevante ervaring in een ondernemingsraad van een advocaten kantoor. Ik kijk er heel erg naar uit om, samen met de andere leden van de MR, een positieve bijdrage te leveren aan de Jan Prins school en ervoor te zorgen dat onze kinderen een geweldige schooltijd hebben.

Neiza

Graag stel ik mij kandidaat voor een positie in de medezeggenschapsraad van onze basisschool, Jan Prins. Met mijn achtergrond in het onderwijs en mijn huidige inzet voor een duurzamere wereld, geloof ik dat ik een waardevolle bijdrage kan leveren aan de raad. Mijn doel is om een brug te slaan tussen de school en de ouders van onze leerlingen, met de kinderen altijd centraal in onze besluitvorming. Of het nu gaat om de inhoud van het lesprogramma of het welzijn van de kinderen, ik wil ervoor zorgen dat onze beslissingen gericht zijn op het klaarstomen van onze kinderen voor een succesvolle toekomst. Met mijn ervaring wil ik bijdragen aan een holistische benadering van onderwijs, waarbij we van A tot Z kijken naar wat het beste is voor de kinderen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat zij niet alleen academisch, maar ook persoonlijk en sociaal voorbereid zijn op de wereld van morgen. Ik kijk ernaar uit om mijn passie en expertise in te zetten voor het welzijn en de ontwikkeling van de leerlingen van Jan Prins, onze kinderen.

Marco

Graag stel ik me even voor, Marco, de vader van Mats uit groep 1. Hierbij stel ik mij verkiesbaar voor de MR. Als vader van 3 kinderen, maar ook als ondernemer, is een goede opleiding en school ervaring een van de belangrijkste aspecten in het leven gebleken. Niet alleen voor mijn eigen kinderen, maar voor alle kinderen op de Jan Prins, wil ik mij dan ook inzetten om dit te verwezenlijken. Hier draag ik graag mijn steentje aan bij. Ook omdat Ik overtuigd ben dat mijn ‘niet-papa ervaring’ in verschillende directiefuncties binnen de internationale sport en entertainment iets toe kunnen voegen aan de toekomst van de Jan Prins en de wijze waarop we zaken organiseren met elkaar. Voor mij is dit ook een traject waar ik meerdere jaren aan gecommitteerd ben. Mijn 2 dochters zijn inmiddels ook ingeschreven op de Jan Prins en jullie gaan mij dus de komende 10 jaar actief zien op de school. Hopende op jullie steun, kijk ik uit naar een mooie tijd binnen de MR en in de samenwerking met het team van de Jan Prins.

Salwa

Mijn naam is Salwa. Geboren en getogen in Rotterdam. Mijn man en ik zijn enorm gezegend met twee lieve energieke prinsesjes van 5 en 3 jaar. Wij hebben een bewuste keuze voor de Jan Prins gemaakt omdat deze school een geweldige afspiegeling is van de samenleving; divers en bruisend. Daarbij gericht op het individuele kind. Aspecten die ik als ouder erg belangrijk vind. Dit zijn ook de zaken die ik mee zal nemen in mijn rol in de MR; het individuele kind centraal stellen en de verbinding tussen ouders en school versterken. Veiligheid en geborgenheid waarborgen zonder af te doen aan de verschillen die er zijn. Elk kind telt mee én elke ouder telt mee. Daar waar ouders zich nu niet helemaal gezien of gehoord voelen wil ik een extra steentje voor bijdragen binnen de MR en daarmee binnen de school. Communicatie is key tussen alle lagen binnen de school en hoe mooi zou het zijn als ik die verbindende sleutel mag zijn voor alle ouders en daarmee voor onze kinderen. Als ouders willen we het beste voor onze kinderen en ik voel die verantwoordelijkheid niet alleen voor mijn eigen kinderen, maar voor alle kinderen. En daar wil ik mij heel hard voor inzetten.

Wij hopen u te zien op woensdag 29 of donderdag 30 mei in ons Atrium om uw stem uit te brengen!

Meer foto's